– Ein del av Hardanger og Voss museum

– A part of Hardanger and Voss museum

Time Is A Blind Guide

sun05mar18:00Time Is A Blind GuideMelodiøs jazz18:00(GMT+00:00)

Om arrangementet

Thomas Strønen og Time Is a Blind Guide vender tilbake til Kabuso for å gje deg nye gode jazzopplevingar – søndag 5. mars kl 18!

Thomas Strønen – trommer/komposisjon
Ayumi Tanaka – piano
Håkon Aase – fiolin
Leo Svensson Sander – cello
Ole Morten Vågan – bass

Trommeslagar og komponist Thomas Strønen rekrutterte eit stjernelag til prosjektet ”Time is a blind guide”, ein bukett nye komposisjonar fremført av eit spanande ensemble med strykarar, piano og ein oppegåande rytmeseksjon.

Sjølv sier Strønen om prosjektet:
”Besetningen har en instrumentering som bærer preg av at jeg ønsker flere ensembler i ett. Musikken er melodisk og «tid» er et essensielt begrep også rent kompositorisk, både i form av utfordrende rytmikk, men også i det underliggende, med mye luft i komponeringen. Min musikalske oppvekst har vært mangfoldig, med ECM estetikk så vel som klassisk og elektronisk- og impromusikk; med dette prosjektet prøver jeg å samle mange endetråder.”

Strønen sin idé om ensemblemøter; eit strykarensemble, eit perkusjonsensemble og ein pianotrio er utgangspunktet for den uttrykksfulle musikken me møter denne kvelden, drive fram av handplukka musikarar frå begge sider av Nordsjøen.

(Sundag) 18:00(GMT+00:00)

Billettsal på nett, restbillettar i døra

>>> KJøp