"Me takkar varmt for da dei gamle gav"

mån05sep19:00mån21:00"Me takkar varmt for da dei gamle gav"19:00 - 21:00(GMT+00:00)

FIlering

I sommar har museet vist utstillinga Filerte forkleborder- tradisjon og mangfald. Utstillinga er eit resultat av fleire års dokumentasjonsarbeid i regi av Voss Husflidslag
Måndag 5. september er siste opningsdag. I den samanheng vert det eit avslutningsarrangement med foredrag og noko attåt. Fyrst ved Agnete Sivertsen som i mange år har arbeidd med dokumentasjon og kursing innanfor ulike saum-teknikkar. Sivertsen er styremedlem i Norges husflidslag og arbeider til dagleg ved Hardanger folkemuseum. Karen Rio Holstad vil seie litt om arbeidet som er gjort med filering på Voss. Etterpå vert det høve til å gå i utstillingane på museet. Kaffi og noko å bita i er inkludert i billetten. Pris kr 150 /kr 100 for medlemmer i Husflidslaget og museet. Velkomen skal de vera.
Arrangementer er i samarbeid med Voss Husflidslag.

(Måndag) 19:00 - 21:00(GMT+00:00)